3XXTouring Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei, Har en e91 09mod, og prøve å koble til iPhone 5, med y-kabel(orginal) og overgangkontakt fra 30 til 8pin. Får ikke spillt musikk men tlf lader. Har sjekket at den har 6FL på utstyrslisten. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Får du mulighet til å velge telefonen din? Regner med u har koblet til aux-kontakten på Y-kabelen, og ikke bare USB-kontakten? Har du testet med (FAT32-formatert) minnepenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ser ikke ut til at jeg får valgt tlf. Når jeg prøver på å velge AUX, øverst i menyen, går den bare rett tilbake til radio. Har en litt rar versjon av navi i min bil. Er business-navi, men bilen er prod. Høsten 08, og har ny idrive kontroll, men med gammelt system på skjermen. Men det skulle kanskje ikke ha noe med saken å gjøre? Har nettopp byttet spiller, og derfor kodet den om. Kan det være de har gjort en feil der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Vanlig USB-kabel til iPhone vil ikke fungere uansett, men prøv med en USB minnepenn med mp3-filer om du har. Egentlig høres dette litt rart ut, men det beste er å prøve forskjellige ting/kombinasjoner for å prøve å finne ut hva som evt. kan feile. Hvilket navigasjonssystem du har har ingenting med saken å gjøre. Biler med navigasjon professional fikk nytt system på 2009-modellene, mens biler med navigasjon business ikke fikk dette før året etter. De fikk derimot ny iDrive-kontroll i likhet med de andre, og derfor er din slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Tusen takk for svar. Redigerte første svaret litt nå, etter å ha vært ute å testet i bilen. Hva tror du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Om spilleren er byttet kan det absolutt være årsaken ja. Om spilleren ikke ligger inne med 6FL vil det ikke fungere uansett hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå