13de Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hei. Jeg har en BMW 325i Coupè produsert i april 1992 med bl.a. utstyrskode S848A "Erweiterer Kabelbaum". Jeg er i ferd med å oppruste denne bilen en del og er nysgjerrig om noen vet hvilket ekstra kabler som er inkludert? Bilen jeg har er med skinnseter, men uten setevarme. Nå har jeg kjøpt et orginalt M3 interiør med setevarme, uvisst av hvilken årsmodell. Brytere har jeg også fått tak i, men kan jeg bare plugge i, er kabelen der? Min bil er også uten klima, men nå har jeg klimaautomatikk fra en M3 fra 1998 på hånden og ønsker å montere dette. Er kablene der allerede i og med at jeg har dette ekstra kabelsettet? Jeg har også bestilt et pioneeranlegg med navi, trenger man omkoblingssett? Per nå står den radioen i som bilen ble lever med ny (Blaupunkt). Er nysgjerrig om noen vet presist hva denne utstyrskoden betyr, hvilket utstyr man uten videre kan koble til. På forhånd takk for hjelpen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Mener å huske at hvis feks den som bestilte bilen ny ville ha tåkelys, men ikke resten av pakken som fulgte med når du skulle ha tåkelys. Da måtte de utvide et standard ledningsnett til å ha tåkelys ledningene også og feks man ville ha kjørecomputer, men ikke alt som hørte samme med den pakken. Da fikk man den koden i utstyrslisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 Ja, OK. Takk for svar. Min bil har tåkelys og check control, men ikke kjørecomputer. Jeg kjøpte en kjørecomputer fra en 1998 modell, dessverre var det andre koblinger i forhold til det jeg har på min 1992 modell:-( Jeg har også seter nå som har setevarme, det var det ikke orginalt i bilen min. Det virker ikke som jeg har kabler til det, men sjekker grundigere når jeg skal skifte ut gulvteppe, kanskje er det jo noe skjult under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå