Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hei hei! Kjempe bra side med masse flott info! Jeg er ganske så ny her og har selvfølgelig et spørsmål! Jeg har jo da en 520 e61 som er grå og fin. Men jeg har problemet med at det er chrom dør lister noe jeg ikke synes er pent! Er dette noe som må lakkes/folieres om i svart (som jeg vil ha) eller kan jeg kjøpe svarte lister? Og eventuelt er dette lett og bytte selv i såfall? Mvh Arne-Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Funker dårlig å lakkere krom, men du kan sikkert foliere eller bytte til de andre som man lakkerer i bilens farge. Vet ikke om E6X har sorte, men det kan sikkert noen andre svare på! Ikke utenkelig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Du kan kjøpe svarte lister, vis du tenker på på utsiden rundt vinduer, men de er svindyre i shadowline. Du kan plastidippe det, vil tro det er billigst, da slipper du og ta de av også for å foliere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Takk for svar til dere begge! Ja har hørt dette med plastidip kan jo prøve dette men fikk det IKKE til sist jeg prøvde på grillen hehe så jeg kjøpte svart grill! Hvor dyrt er shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Schmiedmann eller hva de heter skal ha 8ish lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 http://shadowlinetrim.com/ Her får du kjøpt folie som du limer utenpå chromet. Ta deg god tid, så er det ikke så vanskelig! Kjøp litt for mye så kan du rive av og ta på nytt til det blir perfekt! Billig er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Schmiedmann eller hva de heter skal ha 8ish lapper Ja jeg så det det er greit bilen betyr mye for meg og at den skal se nydelig ut! Men 8k for vindus lister kan du glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 http://shadowlinetrim.com/ Her får du kjøpt folie som du limer utenpå chromet. Ta deg god tid, så er det ikke så vanskelig! Kjøp litt for mye så kan du rive av og ta på nytt til det blir perfekt! Billig er det også! Kjempe flott takk for svaret!Dette skal helt klart bli lest mer om!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Ja jeg så det det er greit bilen betyr mye for meg og at den skal se nydelig ut! Men 8k for vindus lister kan du glemme Ja, listene mine begynte og se fæle ut, å sjekka pris, og jeg tenkte bare no fucking way, da tar jeg sjansen på polish liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå