Gå til innhold

1983 E30 - Godkjent ombygd! Selges..


Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg skal dra på E30Meet alikevel...

 

Litt fordi jeg må ta fri ifra jobben og litt fordi jeg er litt skeptisk til å kjøre E30'n hele den veien før motor er i orden :P

 

Har en kompis eller to som skal dit, men de har jo ferie. Faen, åffer ble det satt til ukedager da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg er faen ikke langt unna fra å gjøre det haha. En kompis i hjembygda driver å prater med han.. Så jeg skal ha en kjøretur hvis han kjøper den ;)

Jeg kjører jo hjem til Hadeland stadig vekk uten problem - 2timer en vei. Så det burde jo gå fint men er segt hvis den skulle kvelde :P

Aaaah, det kan jeg skjønne..

Sent from my iFøn using Tæpætålk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare å handle det! :D

da holder den nok! ^^

 

ja jeg også, men fremdeles jævlig kjedelig, har ikke muligheten til å dra sjøl på grund av jobb, nettopp flytta fra andre siden av norge og bytta jobb så har liksom ikke muligheten til å ta meg fri for e30 meet! hadde det vært ei helg så hadde det jo ikke vært noe problem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke hatt e30'n hadde jeg allerede henta den. Men det får holde med E30 og varebilen, gidder ikke å ha tre biler igjen xD

En god kompis av meg har også jævla lyst til å dra, men han er jo også på jobb :/ Eller så hadde jeg nok dratt, gidder ikke å dra alene tror jeg :P

Sent from my iFøn using Tæpætålk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...