Marca Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Finnes det en plass jeg kan sjekke opp nummeret som står på Eibachfjærene mine og finne ut hvilken bil de er laget til? Har montert nye dempere og fjærer og synes bilen ble høyere forran enn orginalt (M-sport) mens den ble uforandret bak (Noe som stemmer høvelig med oppgitte mm på settet). Settet jeg monterte skulle senke 30 mm forran og 20 mm bak. Lurer litt på om jeg har fått fjærer som er beregnet på 6-syl diesel, mens jeg egentlig skulle hatt 6-syl bensin/4-syl. diesel.
Haug530D Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?10=2C5AA4FC9F3845818008A056CA0390FC279004&14=4&12=100 Finn din bil, velg deretter, Coil Spring, trykk til venstre der hvor det står "Gutachen" da dukker Tuv papirer opp på valgte fjærer
Albino Skrevet Mai 14, 2014 Skrevet Mai 14, 2014 Finnes det en plass jeg kan sjekke opp nummeret som står på Eibachfjærene mine og finne ut hvilken bil de er laget til? Har montert nye dempere og fjærer og synes bilen ble høyere forran enn orginalt (M-sport) mens den ble uforandret bak (Noe som stemmer høvelig med oppgitte mm på settet). Settet jeg monterte skulle senke 30 mm forran og 20 mm bak. Lurer litt på om jeg har fått fjærer som er beregnet på 6-syl diesel, mens jeg egentlig skulle hatt 6-syl bensin/4-syl. diesel. De 30/20mm er vel opgitt ifra standard fjærer og ikke m-sport? Da vil det selvfølgelig bli feil når det monteres!
Marca Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 Ja er i forhold til standard, men slik jeg har forstått det er M-sport senket 20 mm forran og bak og da skulle den med 30/20 sett, komme ned ca. 10 mm forran (Der er den kommet litt høyere) og bak skulle det bli uforandret. Det er den... Men har jeg fått fjærer som er beregnet på 6-syl diesel er vistnok disse noe sterkere (Tyngre motor) og det kan muligens resultere i at den ikke kommer så lavt som oppgitt. Og ja; settet har "satt seg". Kjørt en god del km med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå