ruyam Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Jeg har en 520 i E39. Det virker som det er for lite vakuum til bremseforsterking. Bremsing krever høyt pedaltrykk og noen ganger er pedalen steinhard. Man går "tom" for vakuum etter to-tre pumpinger. Noen som aner hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Vann i rommet rundt bkf? Sjekk under pollenfilter på fører siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyBroke Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Jeg har egentlig også dette problemet. Hva har det å si om det er vann rundt bkf? Merket at det var det i går når jeg sjekket væskenivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Det kommer vann inn i BKF og dermed påvirker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruyam Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Sjekket rommet under pollenfilter. Her er knusktørt. Er det andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Da er det vel lekkasje på vakuum fra motor til bkf, evt dårlig membran i bkf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruyam Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Finner ikke lekkasje verken i vakuumslanger eller bkf. Finnes det en enveisventil på vakuumslangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruyam Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Det var lekkasje i belgen på bkf. Problem løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå