Hans Marius Hagen Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 (endret) Heisann! jeg så litt rundt på finn og fant en ikke m-sport bmw 525D med en kul løsning på frontfangeren som ser ut som en "leppe" som er satt på og jeg lurer på om noen her har sett det før og/eller vet hva den heter og hvor man kan få tak i den?? hadde vært fin løsning for en liten facelift på bilen min uten å måtte bytte hele bodykitten. Endret Mai 17, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Finnes som oftest mye slikt på ebay! HER er link til en lignende den du har bilde av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Jeg mener på den heter CSR. Her er et par andre lepper også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Marius Hagen Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 hmm! takk for raskt svar! skal se ann ebay og noen andre sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå