Clevion Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Hallois. Siden dette er alt annet/offtopic fora, så tenkte jeg på å spørre om det er noen som vet om det finnes et program til PC som man logger hvor mange ganger man trykker på en tast? Sånn, f.eks så har jeg trykket A 100 ganger, mens B og C 50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 http://www.tothepc.com/archives/count-key-press-of-specific-keys-on-keyboard/ Hva skal vi med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Djezzes... At det fantes ett slikt spørsmål visste jeg ikke... Men at det finnes ett svar er ikke overraskende. Ja/nei er 50/50.. Men at noen faktisk har utviklet et program for å telle antall tastetrykk er nok den største overraskelsen. Men nå kommer det store spørsmålet, og det som Sjøbuse skriver... Hva skal vi med det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Takk for det. Nei, altså, tastatur produsenter lover 25 millioner tastetrykk på et produkt, og derfor er jeg litt nysjerrig på det, samt også hvor mye jeg trykker på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Aha... Ett logisk svar... Det må jo være den aller største overraskelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 Aha... Ett logisk svar... Det må jo være den aller største overraskelsen... Vel, jeg som gamer en del har lurt litt på hvor mye en tast faktisk blir trykket i løpet av noen timers gaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 er det ikke slik at i StarCraft så er det noe som heter APC - actions per minute og der der det liksom veldig "stort" å trykke som en gal mens man spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Den perioden jeg spilte wow hadde jeg vel noe sånt som 75 actions i minuttet. Nå spiller jeg kun skytespill og har en hel der mer men i løping og skyting da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå