Gå til innhold

Kina navi til e39

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg koblet den til selv :) Og den var ganske kjapp synes jeg da :) Tror det var Android ja, litt usikker.. Men det var 3g på den og wifi visst nok og kunne gå på nett, spille poker og ha mange andre "apper" :) Jeg skal ha meg en sånn en tenker jeg for det er jo ganske billig :) Og alt av kabler følger jo med så er jo bare plug and play :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av Kina spillerne som beholder computer funksjonen tomzern, dessuten kan det jo nullstilles fra instrumentene og spaken bak rattet (vet ikke hva du har men jeg kan hvertfall ikke det og har original business CD).

Har mye rart erisin spillerne, mest dårlig egentlig, men det er sikkert alt ettersom hva man er opptatt av.. Man får vel det man betaler for. Jeg selv er jeg mest opptatt av apps som Spotify og kart, samt Bluetooth..

Vet du om en eneste slik jallaspiller som bevarer originale funksjonene til obc'en? (nullstille forbrukstall, snitthastighet og sette distance osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om en eneste slik jallaspiller som bevarer originale funksjonene til obc'en? (nullstille forbrukstall, snitthastighet og sette distance osv..)

Som sagt så gjør du jo dette fra knappen på lys spaken bak rattet, hvis du tenker på informasjonen du får i instrumentpanelet.. Har ingen erfaring fra kjørecomputer i MIDen.. Tror ikke det er noen av de spillerne som får opp den informasjonen i selve spilleren..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så gjør du jo dette fra knappen på lys spaken bak rattet, hvis du tenker på informasjonen du får i instrumentpanelet.. Har ingen erfaring fra kjørecomputer i MIDen.. Tror ikke det er noen av de spillerne som får opp den informasjonen i selve spilleren..

Ehm nei, du får jo ikke nullstilt eller programmert klokka og avstand osv med den knappen. Med knappen på lyshendelen får du kun skifta mellom de forskjellige visningene. Du må gjerne dele med meg i detalj hvordan du får nullstilt og programmert obc via den knappen om du får til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke stilt klokka nei, men jeg får nullstilt forbruket og snitthastighet med Long press i aktuell visning..

Hmm, da må jeg teste igjen, har ikke fått til å nullstille med longpress. Er forbruket som er mest aktuelt å nullstille, så om det går er man langt på vei.. Klokke har ikke jeg heller annet enn den jeg enkelt aktiverer i instrumentpanelet med ett trykk på knappen på lyshendelen. Har slik radio, med kassettspiller under dekselet over http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=154575&stc=1&d=1216854796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har ikke klokke i instrumentpanelet idet hele tatt.. Tror nok du har store kjørecomputeren og jeg har den lille.. Men det skal gå an å resette med Long press uansett..

Ja, jeg har naturligvis også klokka i radioen, men den vil jo forsvinne ved evt. utskifting. Ja jeg har nok den store kjørekomputeren, skulle tro man får nullstilt på den også da siden det går på den lille. Skal teste når jeg kjører hjem i kveld.. Men uansett merkelig at disse funksjonene skal være så vanskelige å integrere i disse ellers så praktiske ettermarkeds-spillerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har to 'pinner' stikkende ut kan det være at man stiller klokka med den. Den andre nullstiller jo tripptelleren. Klokke får man jo i den nye spilleren uansett, men litt kjipt med to som går ulikt :sad:

Har to pinner ja, kan være at klokka og dato og slikt lar seg stille der, har aldri prøvd det siden jeg alltid har gjort det enkelt via radioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en pinne, så hvis du har klokke der er det nok der du stiller :smile:

Har High mid og high cluster og testa på vei hjem, får ikke nullstilt noe med longpress på knappen på lyshendelen. Det eneste jeg oppnår med longpress er at visningen i instrumentclusteret skifter til Prog, siden får jeg ikke endret noe, kun bla videre til neste visning.. Leste nå her at med high cluster er eneste muligheten til  å styre obc' en via high mid, så dersom jeg erstatter mid'en med kinaspiller mister jeg den funksjonaliteten. Stuck med oem inntil noen kommer opp med en kinadings som integerer obc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...