josda Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Problemer med kjølevannslekkasje på min X5, 2001 mod 3,0 m54 bensin. Har byttet ekspansjonstank, termostathus, "plata" som ekspansjonstanken sitter på, øvre slange til radiator og et rør som ligger under innsuget, det går fra fremre del av motor og til bakre del av motor, der er det koblet til en slange som går igjennom torpedovegg. motortemp er helt fin, men det lekker litt vann spesielt når bilen har stått over natta. Det har vært lekkasje på alle dei delene som eg har byttet. Det går mye tid med til leiting etter lekkasjer, fint om det er noen som har tips til steder eller kjenner til andre steder som det er vanlig at disse motorene lekker kjølevann fra??? Begynner å bli litt lei av at det stadig vekk lekker "nye" steder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josda Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Takk for svar. Det lekker ikke fra radiator, men en eller annen plass fra motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har du byttet lufteskruene? Min startet å lekke etter bytte av nevnte deler... plasten blir sprø etter så mange år. ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå