hare4 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen som vet om M3 E46 tårnlager forran eller bak passer på E46 Touring 2001mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Mitt beste tips. Sjekk ETK eller GSBildeler for delenummer. Mye er likt på M3 men jammen mye nytt og eget og. Så er det jo forskjeller mellom touring/sedan/coupe, spesielt hvis en org har rough road package. M3 er for det meste forsterket på understellet og karrosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Bak er likt, men forran er langt ifra like... Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Tanken var å bruke M3 tårnlager bak for å forsterke min siden jeg skal ha senk! men da blir det bestilling fra Koed tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Bak så kan du bestille de fra E46 M3 cab. De skal være de beste. hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 M3 tårnlager er nå bestilt, så får vi se hvor lenge di holder:) Takk for tips og hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 fint om du gir tilbakemelding når du har montert og prøvd mine nye orginale til e46 var defekte etter 1 år med senk og stivere dempere. jeg byttet til meyle HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hva koster tårnlager bak til M3 ? med tanke på at man får Stive tårnlager fra GS for 750 kroner som er bøttestive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Skal gi tilbakemelding når jeg har fått og montert di! Bestilte fra koed.no og fikk med muttere, skiver og pakninger. Da betalte jeg 500k med frakt for alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Skal gi tilbakemelding når jeg har fått og montert di! Bestilte fra koed.no og fikk med muttere, skiver og pakninger. Da betalte jeg 500k med frakt for alt. Var ikke dyrere nei, da er det jo bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Er nok ikke originale, men kopi som sikkert er sterkere enn vanlig E46 kopi. men skal ikke kjøre på bane så holder sikkert for meg;) e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Da var M3 topplagerne montert og jeg kan bekrefte at di passer rett på E46 Touring og Sedan/Coupe uten å være M3! Var nydelig å kjøre med, fast å fint, ikke for stivt og ikke for mykt! Kostet 500kr med frakt fra Koed for begge sider bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå