turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg har en e36 325i fant ut at jeg har åpen diff lurer da på hvordan det er å kjøre daglig med sveisa sperre ??Eller om jeg kunne funnet bilig 25%diffbrems ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Bråker fælt i svinger på asfalt hvertfall. Jeg ville ikke gjort det på noe annet enn vinteren hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Bråker fælt i svinger på asfalt hvertfall. Jeg ville ikke gjort det på noe annet enn vinteren hvertfall. Men vinteren så trenger jeg ikke lsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Du trenger forsåvidt ingen av delene for å kjøre på vei, men for å leke seg på budsjett hadde jeg valgt sveisa-sperre. Selvom det knaser og kanskje spiser foringer litt mer enn usveist ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Du trenger forsåvidt ingen av delene for å kjøre på vei, men for å leke seg på budsjett hadde jeg valgt sveisa-sperre. Selvom det knaser og kanskje spiser foringer litt mer enn usveist ville gjort. Bør jeg gjøre det selv ? Eller få en jeg vet om å gjøre det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Bør jeg gjøre det selv ? Eller få en jeg vet om å gjøre det ? Spørsmålet er vell i større grad om du har tilgang til migmag apperat og grunnleggendes sveiseferdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg har kjørt med sveisa sperre e34 min både sommer og vinter. Har tatt en drivaksel bare på de 2 åra. Det bryter jo så klart endel I rundkjøringer og parkeringer, men ellers går det fint. Er hvertfall utrolig gøy Gjør det sikkelig tørt og fint før du sveiser evt, det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg har kjørt med sveisa sperre e34 min både sommer og vinter. Har tatt en drivaksel bare på de 2 åra. Det bryter jo så klart endel I rundkjøringer og parkeringer, men ellers går det fint. Er hvertfall utrolig gøy Gjør det sikkelig tørt og fint før du sveiser evt, det er viktig. Nice men tar det lang tid å sveise det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Nei er fort gjort. jeg sette bare en girkassejekk under diffen, tok feste skruene til diffen i traversen, tok av lokket å reingjorde sikkelig å la inn noen par feite larver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ubrukelig å kjøre med på en vanlig bil. Livsfarlig kan det også være. Kommer du fort inn i en sving så vil ræven skyte ut i sladd uten at du presser det fram. Mange mange som har brent seg på dette og kondemnert bilene sine.. Kjøp 25% brems som er laget for din bil Disse kan man enkelt ombygge med evt flere lameller og dermed øke til 40% eller mer alt etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Nei er fort gjort. jeg sette bare en girkassejekk under diffen, tok feste skruene til diffen i traversen, tok av lokket å reingjorde sikkelig å la inn noen par feite larver Haha hørtes lettvint ut Ubrukelig å kjøre med på en vanlig bil. Livsfarlig kan det også være. Kommer du fort inn i en sving så vil ræven skyte ut i sladd uten at du presser det fram. Mange mange som har brent seg på dette og kondemnert bilene sine.. Kjøp 25% brems som er laget for din bil Disse kan man enkelt ombygge med evt flere lameller og dermed øke til 40% eller mer alt etter ønske. Ja det jeg egentlig vil ha nå har jeg 3,45 åpen diff men vil ha 3,45 diff med 25% brems som du sier men hvor får jeg tak i det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-318IS-316II-320I-LIMTED-SLIP-DIFFERENTIAL-LSD-3-45-POSI-/231235768175?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35d6b9cf6f&vxp=mtr Sjekk hvilken type diff du har nå, men vil tro du har 210 diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-318IS-316II-320I-LIMTED-SLIP-DIFFERENTIAL-LSD-3-45-POSI-/231235768175?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35d6b9cf6f&vxp=mtr Sjekk hvilken type diff du har nå, men vil tro du har 210 diffen Jeg har 3,45 diff fra 320i har bare satt i større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg har 3,45 diff fra 320i har bare satt i større motor http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-318IS-316II-320I-LIMTED-SLIP-DIFFERENTIAL-LSD-3-45-POSI-/231235768175?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35d6b9cf6f&vxp=mtr Sjekk hvilken type diff du har nå, men vil tro du har 210 diffen 2200 er det billig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Så du har lille-diffen? Da passer den der rett på 2200 er veldig pen pris ja.. Kommer dog sikkert 1500 i frakt på den + moms. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå