MariusE34tds Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Skrevet Mai 29, 2014 Det er jeg fult klar over:) men der klossene ikke tar ser det penere ut en rustbelegg:) santho96 reagerte på dette 1
MariusE34tds Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Da har jeg fått inn noen ting til montering av ny forskjerm og dør. Samt spraylim til nytt taktrekk i svart har funnet ut at jeg skal sandblåse begge kanalene å epoxygrunne dem deretter på med tørr tektyl og huleromsbehandling inne i kanalene. har tenkt og renslipe/sandblåse bak forskjermene og gjøre det samme der også Da planen er å få bilen strøken med tiden.
MariusE34tds Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Skrevet Juli 27, 2014 Her går det ikke fremover i det heletatt for og si det mildt. Han dumme idioten av en motorsyklist gir ikke svar til sitt Forsikringsselskap på vitneforklaringen så saken tar år og dag. Har tilogmed blitt rygget på atter en gang av en mann på 89år han la seg flat og saken er over alt. Gleder meg til den første saken er over så jeg får levert bilen til hjulbue bytte og lakkering. Skal sveise inn forsterkninger i bakstilling også
MariusE34tds Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Skrevet Desember 9, 2014 Oppdatering. Jeg vet jeg har vært veldig sløv med oppdateringer men de siste 2månedene har det vært veldig mye på jobb så får prøve og ta det igjen nå. Jeg fikk omsider rettet opp bilen Ny dør og forskjerm montert Ny vasket første vasken på 4mnd Så var jeg på eu-kontroll og fikk noen feil som måtte utbedres. Nye bærearmer begge sider foran, nye stabstag foran og powerflex i bakre bærearmsforinger. Så ble det montert powerflex foringer i svingarms bak. Deretter ble ALLE bremserør, bremseslanger og luftenipler byttet. Så ble det tatt olje og filter skift. Disse er desverre tatt av nå Per dags dato står den slik med BBS RC041 vinterhjula mine med 12mm spacere Kommer flere oppdateringer kommer snart
E39_Cato Skrevet Desember 12, 2014 Skrevet Desember 12, 2014 en god dose uflaks her! men pågangsmot, det har du ikke mangel på ihvertfall følger da jeg liker e36 coupe
MariusE34tds Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Skrevet Januar 1, 2015 Da har jeg fått litt flere nye deler i hus. Camberplater fra K-Sport og Camberstag bak K-Sport coilover kit til bak: Dette blir nok ikke montert før til våren når sommerhjulene skal på igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå