lagunilla Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Som tittel sier. Hva skal egentlig til for at anti spinn skal slutte å lyse på dashen, uten å la spjeldet henge og slenge under panseret? Mange som mener at ac kompressoren også ikke kan ha samme koblinger, men ifølge det jeg vet så er det s50 motorene som er litt forskjellig, stemmer ikke det?
Teigland Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 har du en US m3 motor i en E39?Hvis du ikke har antispinn spjeldet i bilen vil jeg annta det er å fjerne pæra som er det greieste, eller så må du få noen til å kode vekk antispinn funktionen.
lagunilla Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Kan man ikke bytte komplett spjeld, altså fra manifolden til filterhuset?
Teigland Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Skal du ha antispinn i bilen? eller fjerne det? Om du bruker ECU fra en bil uten antispinn vil det ikke virke uansett.
lagunilla Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Jeg vil ha antispinn. Hva skal til for å ha anti spinn da? Bruke hjerne fra m52? I så fall så må det kodes om til s52 motoren da?
Teigland Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 jeg vet jo ikke om S52 motoren din er fra bil med antispinn?Men du har US m3 motor? denne er jo i bunn og grunn bare en trimma m52 i utgangspunktet så den motorstyringa vil ikke ha noe problem med å drive S52 motoren, men kunne vert greit å få den mappa,Vil tro ESS vil kunne hjelpe deg med det hvertfall. kan du jo i verste fall rissikere å få ett par ekstra hester kontra standard s52 spec også.Om du skal godkjenne bilen hos BT så kan det hende du bare må vise den med S52 hjerne og antispinnlampe.
lagunilla Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Er med antispinn og er us utgaven ja. Får håpe å få det til, takk for svar:-)
Teigland Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Hvis hjernen allerede hadde antispinn fra før, sett at den bruker samme type system, så burde det jo gå over greit å bruke antispinn-spjeldet du har.US utgaven er jo bare en trimmet M52, så tror å bare bruke org E39 ledningsnett og remap hadde gjort alt enklest rent teknisk sett.
Teigland Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Eksisterer ikke!Euro har S50B30 og S50B32.Basert på samme blokka, helt annen topp, innmat, underspylte spempler, induviduelle gasspjeld etc.Ikke identiske med hverandre disse heller. At i alt en mye mer påkostet motor kontra US versjonene, og kom med 286 for 3 literen og 321 for 3,2 literen.Men det sies at i virkeligheten yter 3 literen mer enn oppgitt, mens 3.2 som regel yter litt mindre enn oppgitt. Om du googler motorene finner du en fin og forklarende wikipedia side.
lagunilla Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Du har forklart bedre enn wikipedia;-). s50 blir mye styr med lesningsnett, så det nå bli s52.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå