håkon_w Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Hei, Jeg trenger å få resatt/få greie på hvor feilen ligger på airbag systemet. Er det noen som har utstyr til å få gjort dette, eller om det er mulig å få kjøpt noe som klarer biffen på ebay elns? Hva tar verksted for dette? Er du privat person med et slikt apparat som ligger å støver ned? Ta kontakt så får du noen hundelapper for bryet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Hvis du er i nærheten av Lillestrøm noen gang, så kan jeg lese av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbanilsson Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 jeg har ta kontakt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg skal begynne å abonnere på trådene jeg lager.. Fikk lest av koder på verksted, og tror du ikke de fikk resatt airbaglampa da @nbanilsson: åssen scanner har du, og viktigere: gjør den jobben slik en verkstedmaskin gjør? Ex resette lamper å sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbanilsson Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Den jeg bruker er en Texa navigator txc. det er et diagnoseutstyr ment for verksted å er kun et år gammelt..å det tar stort sett alle bilmerker,men jeg har stort sett brukt det på bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå