håkon_w Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Hei, Jeg trenger å få resatt/få greie på hvor feilen ligger på airbag systemet. Er det noen som har utstyr til å få gjort dette, eller om det er mulig å få kjøpt noe som klarer biffen på ebay elns? Hva tar verksted for dette? Er du privat person med et slikt apparat som ligger å støver ned? Ta kontakt så får du noen hundelapper for bryet
MrBrum Skrevet Mai 26, 2014 Skrevet Mai 26, 2014 Hvis du er i nærheten av Lillestrøm noen gang, så kan jeg lese av.
håkon_w Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Skrevet Juni 14, 2014 Jeg skal begynne å abonnere på trådene jeg lager.. Fikk lest av koder på verksted, og tror du ikke de fikk resatt airbaglampa da @nbanilsson: åssen scanner har du, og viktigere: gjør den jobben slik en verkstedmaskin gjør? Ex resette lamper å sånn?
nbanilsson Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Den jeg bruker er en Texa navigator txc. det er et diagnoseutstyr ment for verksted å er kun et år gammelt..å det tar stort sett alle bilmerker,men jeg har stort sett brukt det på bmw..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå