lars320cd Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hei, Har et merkelig problem med telefontilkoblingen i bilen min, 2012 e92 med Navi Pro. Jeg får ikke telefonboka opp i idrive lenger, og får bare beskjed om å "add device". Gjør da dette, men blir bare stående connecting i displayet i all evighet, uten at telefonen min dukker opp i lista over devices. Dette fungerte helt perfekt tidligere, men nå er vil ikke telefonen dukke opp i lista. Det som gjør dette enda rarere er at både handsfree'n og bluetooth streaming av musikk fungerer. Må da styre fra telefonen. Pleier forøvrig å høre musikk fra telefonen over usb kabel, da lydkvaliteten er bedre enn over bluetooth. Er det noen som har vært borti et lignende problem? Har prøvd a feilsøke, neste steg er å koble fra batteriet i bilen for å la den nullstille seg skikkelig. Merkelig problem, hvertfall siden bluetooth funksjonene fortsatt er der, bortsett fra problemene med telefonboka osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Fungerer det med en annen telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars320cd Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Har provd med en annen iPhone, men samme problemer der. Skjonner virkelig ingenting, vurderer a koble fra batteriet en stund for aa la alt resette seg skikkelig. Noen som vet om det er enkelt aa oppdatere bluetooth software i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Bluetooth-software kan du oppdatere selv via minnepinne i USB-kontakt i senterkonsollen. Du finner software til nedlasting på BMWs hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå