Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo sjekke de vanlige stedene som koed.no, gsbilderl.no feks. Burde være mulig å få pakkepris på slikt.

Verkstedet vil vel ikke gjøre jobben om du handler deler andre steder?

Du kan jo se litt rundt på nett og om noe av jobben er noe du kan gjøre selv og slikt spare penger

Jeg har sjekket alle de stedene. Det koster 12-13.000kr for en rattstamme + 3000kr for nedre styrespindel og ca 3500kr per demper. Mulig de kan gi meg en grei pakkepris ja. Skal sjekke litt mer hos de etter jeg har fått tilbudet fra Guldbrandsen. 

Ingen andre nettsider du vet om? 

Skrevet

Du har også schmiedmann.no - men mange opplever litt rufsete leveringstid fra de.

Så nylig en anbefaling av

http://www.car-parts24.com i en anbefaling av steder å kjøpe forstillingsdeler til en bmw

Siste alternativet er å bestille innad i EU og så sende til postkontor i Sverige hvor du så plukker opp uten å bry den norske stat med mva, men om du er laaangt fra grensa er ikke det alternav.

• 4 months later...
Skrevet

Da er mest sannsynlig problemet fikset. Jeg fant et forum hvor det var en som hadde samme problem som meg, og han hadde kjøpt et smøremiddel for rattstammer hos bmw. Jeg fant delenummeret og bestilte dette hos GS. Nå har jeg kjørt et par uker med det, og alt virker som det skal. Ingen ulyder

Skrevet

Synest det er litt merkeligt at eit verksted finner arbeid for 25k+ når det hjalp med smøremiddel :-k
Kan jo være at du kun har kvittet deg med symptomene på problemet?

Skrevet

Det var helt tørt der, så kan jo hende at smøremiddelet har tørket ut over tid. Har fungert bra en stund nå, så jeg tror det er fikset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...