Anderslien Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Du kan jo sjekke de vanlige stedene som koed.no, gsbilderl.no feks. Burde være mulig å få pakkepris på slikt. Verkstedet vil vel ikke gjøre jobben om du handler deler andre steder? Du kan jo se litt rundt på nett og om noe av jobben er noe du kan gjøre selv og slikt spare penger Jeg har sjekket alle de stedene. Det koster 12-13.000kr for en rattstamme + 3000kr for nedre styrespindel og ca 3500kr per demper. Mulig de kan gi meg en grei pakkepris ja. Skal sjekke litt mer hos de etter jeg har fått tilbudet fra Guldbrandsen. Ingen andre nettsider du vet om?
Stonescream Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 Du har også schmiedmann.no - men mange opplever litt rufsete leveringstid fra de. Så nylig en anbefaling av http://www.car-parts24.com i en anbefaling av steder å kjøpe forstillingsdeler til en bmw Siste alternativet er å bestille innad i EU og så sende til postkontor i Sverige hvor du så plukker opp uten å bry den norske stat med mva, men om du er laaangt fra grensa er ikke det alternav.
Anderslien Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2014 Da er mest sannsynlig problemet fikset. Jeg fant et forum hvor det var en som hadde samme problem som meg, og han hadde kjøpt et smøremiddel for rattstammer hos bmw. Jeg fant delenummeret og bestilte dette hos GS. Nå har jeg kjørt et par uker med det, og alt virker som det skal. Ingen ulyder
Sammyen Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Synest det er litt merkeligt at eit verksted finner arbeid for 25k+ når det hjalp med smøremiddel Kan jo være at du kun har kvittet deg med symptomene på problemet?
Anderslien Skrevet November 3, 2014 Forfatter Skrevet November 3, 2014 Det var helt tørt der, så kan jo hende at smøremiddelet har tørket ut over tid. Har fungert bra en stund nå, så jeg tror det er fikset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå