Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at starteren tidvis ikke går rundt når jeg skal starte. Ingen innslag, helt dødt. Til slutt kommer den. Av og til kan det gå på første forsøk også. Det er nok strøm. Er særlig ett problem etter at bilen har stått litt. Kan starte og stoppe så mye jeg vil når den først har startet. 

Noen innspill?

Skrevet

Har du prøvd og banke på den når den ikke virker? :P
Det er det første man må prøve om starteren tuller.. hehe

Kan jo være at innslaget er dårlig/tregt, prøv og kakk litt på det neste gang om det lar seg gjøre. :)

Vet ikke om det er mulig og demontere noe av dette, må vel sikkert bytte hele starteren.

Skrevet

Da kan det vel kanskje være bakstykket på tenningslåsen da,har du andre rare feil? :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Skrevet

Ja, det ryker jo en gang i blandt, men da merker du det ganske godt. Hele bilen blir koko.
Ting slutter og funke, lys kommer på av seg selv osv. Men du kan jo måle spenning ned på innslaget og se om det kommer strøm

der når det ikke funker, da kan man jo fort utelukke om det er i starteren eller bilen problemet ligger.. :)

• 7 months later...
Skrevet

Tar opp igjen denne tråden da jeg sliter med akkurat det samme. Har ingen symptomer ellers. Når problemet oppstår så får jeg start på den ved å kortslutte plussene på starteren. Så starteren virker. Kan starte og stoppe den så mye jeg vil etter den starter. Veldig typisk at det skjer etter jeg har vært på jobb i 8 timer. Noen som har en idé?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...