Matros1 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Noen som har prøvd, eller vet av noen som kan å ettermontere iDrive i biler som ikke har dette montert fra før? Hva koster sånt evt prismessig, ? Så en tråd i et utenlandskforum at det er gjort i en BMW ,, http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=611032 Har selv en 318D 2008 mod, uten, og kunne tenkt meg iDrive-- Kanskje det er en billigere å bedre løsning å få dette ettermontert, Kontra selge å kjøpe en bil med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Som du selv ser i i linken så er det ingen problem å gjøre dette, men det er litt jobb å demontere dashbordet. Litt avhengig av hvilken iDrive du velger (les mer om de forskjellige her, jeg anbefaler CIC) vil prisen mest sannsynlig ligge rundtom 10-12000,-, avhengig av hva du ønsker å gjøre selv, og hvor du kjøper deler. Det "vanskeligste" vil nok være å få tak i et dashbord til en fornuftig pris, her vil jeg anbefale ebay.de, evt. norske/svenske bilopphøggere. Denne guiden er veldig god å ha, da den forklarer det meste ned til hver minste detalj. Jeg har gjort denne jobben i min 1-serie (alt er identisk i disse, bortsett fra bytting av dashbord), og du kan lese litt mer om dette her. Hvorvidt det lønner seg å gjøre dette kontra å bytte bil kan nok diskuteres, men om du er fornøyd med bilen og ikke vil bytte for noen andre grunner tror jeg du komme billigere unna ved ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matros1 Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Er det noen som vet av noen rundt nordmøre/trøndelag, som utfører slik oppgradering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå