Gå til innhold

Kan slettes


stig.
 Share

Anbefalte innlegg

hei, da er tiden inne for at fruen skal få seg en annen bil. bil må fremstå som hel og grei både utvendig og innvendig,

 

har du følgende som jeg skriver så si ifra.

 

e34. så er det minimum 525 som gjelder og da må det være manuell, men 530 og 535 M30 kan være automat, samme om bilen er sedan eller touring

 

e39 må være sedan og motor et sted imellom 523-530 å her er det kun manuell som gjelder.

 

prisklasse opp til 60.000+  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har to E34 Touring som kan være aktuelle for deg. Hvis du har tid til å vente og ikke får andre tilbud raskt. Her en rask oversikt.

 

Den ene bilen er en 1993 diamantsort met som vil være i meget god stand karosserimessig når bilen er ferdig, men jekkfestene bak på kanalene må fikses. Ingen rust i hjulbuene bak eller på bakskjermene. Alle løse karosserideler er rustfrie. V8 front. Den er nå 520i med manuell kasse, men jeg har tenkt å sette inn en M52B28 med M50B25 vanos ledningsnett, hjerne, innsug og tunet hjerne. Da får motoren mellom 220 og 230 hk. Det blir en sprek og fin motor.  Det blir kraftig 2.8 girkasse med 530i mellomaksling og 525/530 bakstilling. 540 diff kan etter ønske monteres hvis en vil ha litt lavere turtall på langtur. Kan først få bilen ferdig i begynnelsen av august pga mye arbeid før ferien og deretter 3 uker fri. Alt etter hvor mye som blir gjort og hvilke felger som følger med bilen, så vil bilen koste ca 45. til 50.000 kr.

 

Den andre bilen er en 1994 530ia som det nå er 540 motor i. Den bilen skal jeg snart ta i innbytte. Panseret må byttes på den og lakkeres. Framskjermene og. Dette er en original Individual utgave i BMW Sonderlack(mørk blå met.) Og så på den må jekkfestene og kanalene fikses bak, som på omtrent alle E34. Dørene, skjermene, hjulbuene og skjermene bak og bakluken mener jeg er omtrent rustfrie. Hvis bilen skal fortsatt være med aut.kasse vil den koste ca 60.000 kr ferdig.

 

Også den bilen kan først bli ferdig i begynnelsen av august.

 

Jeg har ikke bilder nå. Men skriver dette for å si hva jeg har av tilgjengelige biler. Jeg har og en 1994 orig. 540 Touring Individual med 6 trinns man. kasse tilgjengelig. Men den bilen vil koste ca 85.000. Og en E39 520 Individual i den sjeldne Estorilblå met som passer bilen meget bra. Har en overhalt M52B28 som er stroket til 3 liter som vurderes monteret i den bilen. Alpina B10 3.2 eksos og spesiell M52 tunet hjerne gir nok 240 hk i den motoren. M5 interiør tofarget svart og mørkeblått som matcher bilens farge. 540 bremser og bakstilling. Den bilen kommer og på over 80.000 som 530. Men dette er vel over ditt budsjett.

 

Bare ta kontakt for mer info på 92 22 65 44.

 

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne en 1991 525iA være av interesse... Meeget pen bil, men er automat da.. skal på EU i Juli, venter på noen deler.

orginal 525 M20 motor, orginal Mtech og 5m skinn.  Må nok litt høyere enn 60 da... ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne en 1991 525iA være av interesse... Meeget pen bil, men er automat da.. skal på EU i Juli, venter på noen deler.

orginal 525 M20 motor, orginal Mtech og 5m skinn.  Må nok litt høyere enn 60 da... ;)

 

kunne kansje vert aktuelt da m20 er lett og bygge om til manuell, men 60+ for en med m20 motor synes jeg blir alt for stivt :smile: så nei takk :-P

 

 

 

Har kjøpt,kan slettes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...