Schei95 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hei.Har en vinge/flapp til bakluka til min E36 jeg skulle ha fått festa, men er usikker på hvordan.Har fått forskjellige tips som blandt annet dobbeltsidi teip og karosseri lim. Har selv tenkt på karosseri lim,men om det fins andre bedre alternativ så har jeg åpne ører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Avfett med tynner så kjører du på med tech7. (27kg vedheft per kvadratcm). Er du sikker på at den aldri skal av igjen kan jo du sette 4 bolter fra undersiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takker. Nå skjønner ikke jeg stort av 27kg vedheft per kvadratcm men ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Enkelt forklart så er det så mye at dersom du limer hver fingertupp på den ene hånda i taket, så henger du der. -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Hehe, da skjønner jeg, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå