vebjørn13 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hei! Har en Bmw e46 fra 2001 ! I denne står det en orginal spiller fra bmw, jeg vet at i 2002 tror jeg det var kom det en "facelift" på denne radioen, som byttet ut CD knappen med en knapp der det står Mode. Denne spilleren er vel bolt on sånn rent praksis, men vil den fungere med multiratt og alt det andre ? skulle gjerne byttet til den i min skjønner dere, gira på aux! fra denne: Til denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 Ingen som vet om dette går rett over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Den går rett over, men du må muligens ha en adapter på antennen. Radioer med aux kom på 2003-modellene forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå