frelsern Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Heisann! Lurere på hvordan det er med "tuning til BMW 116d 2012 og nyere, finner svært lite om det på nett.. Virker som jeg lander på en 116 da det nesten ikke er annet og oppdrive i nyere mod (bortsett fra 114, som er helt utelukket) Er det noen her som har erfaringer med det? Såvidt jeg kan skjønne, uten at jeg er så veldig bilkyndig er det samme 2,0 liters motor i 116 til og med 123? Selvom sofwaren og datagreier sikker er programmert annerledes er det vell noe og hente uten av bilen går føyken? Snakker ikke om noe voldsomme greier, men hvis jeg kunne fått en 20-30 dieselhester til hadde det jo hjulpet veldig. Setter veldig pris på svar! På forhånd takk! Jacob S.
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Hmmmm, jeg mener det er slik på F serie biler at de har låst motorstyring og at det ikke er noe løsning på dette enda? Mulig TRF vet mer om dette. Det er vel samme motor i teorien ja, men turbo, dyser og software er annerledes.
frelsern Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Hmmmm, jeg mener det er slik på F serie biler at de har låst motorstyring og at det ikke er noe løsning på dette enda? Mulig TRF vet mer om dette. Det er vel samme motor i teorien ja, men turbo, dyser og software er annerledes. Jaok! Det er isåfall trist! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå