Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har du gjort enheten din synlig for andre? Husker at Parroten min kriget litt når jeg skulle pare en telefon for første gang. Da måtte jeg gjøre enheten  (telefonen) synlig først, og deretter søke etter andre enheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pairing MediaBridge with your cell phone via Bluetooth

1. Turn on the Bluetooth feature on your cell phone.
2. Select MediaBridge as your audio source from your radio, then select Bluetooth mode.
3. Search device from your cell phone.

4. Select MediaBridge from device list and enter password “0000” to connect.

Note: MediaBridge is only discoverable for Bluetooth pairing for the first 60 seconds after selecting Bluetooth mode within
the MediaBridge. This is indicated with a “DISCOVRABL” message on the radio display. Please perform pairing while the
vehicle is parked. Bluetooth devices remain paired 30 seconds after exiting MediaBridge mode, within this time active audio
streams and phone calls aren’t audible on the phone but can be resumed by re-entering MediaBridge mode.

http://audiovox.diceelectronics.com/support/avx/support_files/MediaBridge/OMA-MBR-1500-BMW-012012_rev012012.pdf

Side 26 og 27 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå testa å oppdatere firmware men stadig like vrang. Ikke sier den noe,ikke for jeg opp at bluetooth er discoverable og den bare klaga over at usb innholdet(mp3 filer) var unsupported....

Nå har jeg skrevet på support hos audiovox så får man se hva de sier..

*redigering* fikk usb til å "funke" med en mindre minnepinne, MEN gud bedre å RÆVA lyd, heller radio P1 enn den dritten der... ikke veldig imponert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Iphone da? Dette er jo et system for apple.

på min må jeg trykke på knappen "MODE" nederst til venstre rett over volum knappen.

Der trykker du til du kommer til CD veksleren.

Iløpet av 5-10 sek må dy trykke på "neste sang" kanppen Den over menu knappen nederst til høyre. da veksler du mellom AUX, USB, Bluetooth.

post-40035-0-78208600-1402332532.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...