krissmp Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Har et gammelt defa alarm\sentrallås system i min e34 540. Kontrollen har tatt kvelden og nøkklene mine passer bare til start og bakluka Har prøvd nødkode på alarmen. men det virker helt dødt. Har funnet ut hvordan jeg skal koble forbi startsperren, men får forsatt ikke opp dørene.Noen som har vært borti denne driten før og kan gi meg noen tips?Noen som vet om det er mulig å få laget en ny nøkkel utifra nr på låsen på dørene?
mege34 Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Se hvilket av vinduene som er billigst å bytte så knuser du. Eller : jeg låste meg ute av bilen på trening for noen år siden (e34 d og). Fant då et breit flatjern som jeg fikk lirket mellom døren og bilen og bøyde til jeg fikk fingrene mellom.. bøyde deretter døren nok til at en vennine fikk armen inn og fikk dratt opp låsepinnen og bøyde døren tilbake etterpå. Sent fra min T18+ via Tapatalk
krissmp Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Kommer inn i bilen og får kjørt vinduene ned. men får ikke låst opp dørene. Er ikke så enkelt som på gammle volvoen min og berre løfte låsepinnen for å låse opp. Må få lurt elektronikken på noe vis for å få den til å låse opp dørene.
mege34 Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Hvis du kommer deg inn i bilen er det jo litt annerledes ja . Då ville jeg bestillt en ny fjernstyrt lås fra ebay (100kr) og koblet denne på istedet for den orginale..alle ledningene er der jo så burde jo gå greit ? Går utifra det er den gammle boksen som gjør at du ikke kan dra opp på pinnen bare ? Jeg har ihvertfall kunne låse opp ved å dra opp pinnen på de e34ene jeg har hatt, helt til nå etter jeg har koblet til fjernstyrt sentrallås. Den bare låser an igjen med en gang. Sent fra min T18+ via Tapatalk
krissmp Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Virker som boksen min virker. men hornet ikke fungerer. så får ikke kodet inn nødkoden eller kodet ny fjernkontroll. Men viss det er som du sier att det er sentrallåsen som som låser dørene igjen når en prøver å bruke pinnen skulle det kanskje være nokk å koble fra ledningen til dørene fra boksen?
StigJ Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Kjøpt deg en universal sentrallåsstyring på ebay og kople deg innpå ledningene fra DEFAen. Billigste måten så lenge du må ha ny fjernkontroll og nytt horn til DEFAen. Er tross alt en alarm som gikk ut av produksjon i 1997.
krissmp Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Skrevet Juni 5, 2014 Noe slikt da? http://www.ebay.com/itm/REMOTE-KEYLESS-ENTRY-CENTRAL-LOCKING-KIT-BMW-E34-E39-/380786394107?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item58a8a343fb&vxp=mtrmen må vel være mulig å få opp dørene så eg kan få brukt bilen frem til nytt er montert?
StigJ Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Jepp. Men du kommer deg altså ikke inn i bilen i det hele tatt?
krissmp Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Skrevet Juni 6, 2014 Jo kommer inn i bilen via bakluka. Har to nøkkler. Den ene passer til start og den andre passer til bakluka. men får ikke opp dørene på grunn av sentrallåsen.
mege34 Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Prøv å bare koble ut defa dritet då så finner du fort ut av det . Den ligger vell under baksetet eller dash Sent fra min T18+ via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå