Walaker Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Hei, har en 520i 98mod som er veldig tung på rattet iforhold til flere andre jeg har prøvd.Er det mulighet for og bruke tykkere olje eller eventuelt om det er større mulighet til å sette på en større servopumpe?
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Ikke egentlig. Har de andre bilene du har prøvd servotronic kanskje? Evt så er spørsmålet om HVOR hard på rattet din er, fordi de skal ikke være superharde. Kan være servoen din er gåen også.
T.H.O Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 E39 skal vel være forholdsvis lette på rattet. Men faren min har en 01mod 525d som er mye tyngre på rattet enn de som jeg har eid... Lurer også på årsaken til dette.
stig. Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 nå er vel det vel ikke helt ukjent at servoen blir dårlig på noen e39`n da den servotronicen driver og "pækker" litt
Walaker Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Hvordan finner jeg ut om de bilene har servotronic og er dette noe man kan sette på selv?Det føles ut som jeg kjører 265 foran når jeg egentlig har 205.Har en 523i sen 98 mod stående også kan det da være at denne har servotronic som jeg kan montere på min?
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 Servotronic er forholdsvis lett å ettermontere, men det er jo litt krevende og krever også koding samt ledningslegging. Så det spørs hvor fingernem du er med disse temaene. Du kan skrive ned chasisnr (ikke skiltnr) ditt og registrere deg på www.bmwvin.com der får du opp utstyrsliste med hva din bil har fra fabrikk.
stig. Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 og så det er nevnt, gå over kuler og ledd i forstillinga, hvis du har en "knissekule" så er det utrolig faktisk og hvor mye det kan ha og si. å er du lat kan du ringe bavaria og oppgi skilnr så gir deg de den informasjonen du trenger
bj0rnar88 Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 min 525d er også tyngre på ratte i forhold til de fleste andre biler. har vert slik de 4 årene jeg har hadt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå