maali Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Hei! En venn av meg har en defekt motor og trenger en ny. Som den natteravnen jeg er så kom jeg random på å browse finn og lokal bilvraking for å se om det har kommet noen "nye" motorder/delerbiler på markedet. Fant så denne bilen på "knoksen" som er den lokale bilvrakeren her i STVG. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48790755 Dette er da altså en 316i – 1,8 liter, 116 hk, 4 syl, 1998-2004. Kan denne motoren settes inn i min venns bil? Bytte av motor E46 318I 1,9 1998 Såvidt JEG vet så vil vell dette gå utmerket? Er overhodet ikke noen mekaniker men trodde dette var så og si samme motor? Takk for hjelpen! - Maali Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Nei den passer ikle inn i din venns bil. Motor du ser på er en N42/43/45/46 motor mens den dere har fra før er M43TUB19. Vidt forskjellige motorer. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå