soundrey Skrevet Juni 5, 2014 Skrevet Juni 5, 2014 Min E39 har statt stille en måneds tid og har blitt strømtom og får derfor ikke låst opp bilen. Jeg har prøvd å bruke den mekaniske metoden ved å vri nøkkelen ett ekstra hakk i åpneretningen, men problemet er at jeg ikke får vridd nøkkelen i åpneretning overhodet. Kun i låseretning. Hva i alle dager skal jeg gjøre!?
Alpejohn Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Du kan først søke her på forumet, for dette har vært oppe sikkert hundre ganger.. Du jekker opp bilen, kobler startkabler på starteren, og jorder en eller annen plass. Da skal du sansynelig vis få nok strøm til og låse opp..
Spectral72 Skrevet Juni 6, 2014 Skrevet Juni 6, 2014 Eller du prøver å åpne bagasjerommet med nøkkel. (eneste som funket på min(e) ) Får slengt på en lader på batteriet og du får låst opp
soundrey Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Skrevet Juni 7, 2014 Eller du prøver å åpne bagasjerommet med nøkkel. (eneste som funket på min(e) ) Får slengt på en lader på batteriet og du får låst opp hadde sikkert funket bra om jeg kunne låst opp bagasjerommet manuelt
bjalle Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Da må du enten ofre en av nyrene i panseret eller borre ut låsen i bakluka,blir billigere enn sideruta,metoden med strøm på starteren har jeg ikke prøvd,er ikke strømkretsen her sperret uten tenning på?
Alpejohn Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Starteren får vel hovudstrømmen rett fra batteriet, den er vel kobla sammen med "lade punktet" på motoren?Vet mange som har gjort dette her inne før da.. Men aldri prøvd det selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå