tonyku Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Girkule og mansjett til E34 ønskes kjøpt. Til manuell gir. Mansjetten må være sort. Girkule burde være orginal eller lik og ikke noe jalla alulookchromeshining shit. Trenger også den plata som ligger i midtkonsollen rundt girspaken. Jeg holder til i Troms så delene må eventuellt sendes og jeg betaler frakt (110,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 rimelig sikker på at jeg har, kan sjekke og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Eg har alt utenom girkulen. Girmansjett med m-striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Har den plata du skal ha i tre ... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2014 Neitakk til dere begge vil ikke ha tre. Å mansjett med m-striper. Trenger vanlig sort mansjett og original girkule. Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 550 spenn for ny kule fra GS. Ingen som har brukt girkule til meg? Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå