Kalleklovn Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Hei Begge endeledd foran har slakk sier bmw. Bør dette byttes? Bmw skulle ha 8500 for hele jobben inkl 4-hjuls kontroll. Dyrt? Bilen har kjørt 74000. Synes d var lovlig tidlig med slakke i disse leddene. Er kjørt mye i Oslo på dårlige veier og d kan jo spille inn her.
awt Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Min bil er kjørt ca. det samme, og jeg måtte bytte et ytre endeledd nå etter EU-kontroll. Valgte å bytte både indre og ytre på begge sider, ettersom jeg likevel måtte ha hjulstilling. Jobben er relativt enkel, så om du vet opp ned på en skiftenøkkel klarer du dette fint selv. Selv syntes jeg 8500,- hørtes mye ut, men det er muligens for alle fire? Jeg fikk pris på 2500,- inkl. hjulstilling på bytte av det ene som ikke gikk gjennom EU-kontrollen.
Kalleklovn Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Det står bare 2 endeledd i tilbudet fra bavaria, og selve 4-hjulskontrollen står til 2400. Deler er ca 2500 (inkl 50 for 2 muttre) og arbeid er resten.. Kanskje sjekke med noen andre enn bmw?
Kalleklovn Skrevet Juni 9, 2014 Forfatter Skrevet Juni 9, 2014 Takk for svar. Får ta en runde på de forskjellige verkstedene. Tenker dette er greit å fikse. Er vel slik at mye kjøring med slakk kan slite litt feil på dekk?
Simpel Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Det var nå en avsindig pris hvertfall. Ville sjekket med flere verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå