Gå til innhold

Hellakkering i utlandet

Ruben!
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har anbefalinger på verksted som lakkerer proffesjonelt og billig i utlandet? Da tenker jeg Tyskland, Polen, sverige o.l. Jeg har litt småplukk på bilen min, så istedefor å lakkere litt her og der, i frykt av å få nyanseforskjeller, tenker jeg bare å gjøre det skikkelig. Da kan jeg også muligens vurdere full m3 styling hvis det blir billig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ett firma iHaugesund som reklamerer for montering av full m-styling + hellakering for den nette sum av 30.000 i polen.Rimeligere vist du kjører ned sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa jeg veit om vertfall to som har fått ting gjort i polen, å de har vert kjempefornøyd, resultatet ble bra og har nå holdt i flere år en så lenge uten at det har kommi tilbake noe "snusk"    (en så lenge vertfall)

men jeg har jo også hørt folk som har fått igjen bilen med rustbobler under lakken omtrent, så man skal nok velge sted med omhu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

I Yle-Torneå (nord finland) fikk en kompis et prisoverslag på 17.000,- på hellakering av en Ford Mondeo stv.

Dyktig gammel fagmann som har lakkboks hjemme;) Jeg bor ikke så langt unna, kan finne ut hva han heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 16 nok var utgangspunktet, men så kom det litt i tillegg pga liten skade/sprekk i frontfanger og tetting av hull etter tilhengerkontakt i bakfanger, så får se hva det havner på til slutt. Om det koster 16 eller 18 er ikke så farlig bare jeg blir fornøyd... Er snakk om en E28 som skal fra grå til svart met...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva het lakkverkstedet? :)

Ca 16 nok var utgangspunktet, men så kom det litt i tillegg pga liten skade/sprekk i frontfanger og tetting av hull etter tilhengerkontakt i bakfanger, så får se hva det havner på til slutt. Om det koster 16 eller 18 er ikke så farlig bare jeg blir fornøyd... Er snakk om en E28 som skal fra grå til svart met...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...