Onkel Ballong Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Skal selge BMWen min, og tenkte jeg skulle slenge den ut her før jeg legger den ut på finn.no. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49163104&preview=true 520ia, 259.258 km, ikke EU-godkjent. Rust i kanal på førerside. Selges som delebil. 8000 kroner. Mange gode deler å hente fra denne bilen for en som har anledning. Om det er noe du lurer på, er det bare å skrive her eller sende meg en PM. Prøver svare så kjapt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2014 For å se flere bilder, se her:http://bildegalleri.del-avante.com/#!album-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Solgt enda? Og følger felger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Bilen er ikke solgt enda, nei, men har to interessenter som jeg skal prate med når jeg kommer hjem fra ferie neste uke. Felger følger selvfølgelig med, både sommer og vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Minstepris er salgsprisen, dersom jeg ikke får 8000 kroner for den så selger jeg den heller i deler og tjener mer på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Bilen er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå