janerik171187 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 var på tur igår og henta meg delebil, beige interiør, så nå blir det beige interiør i alle bilene mine hehe skal selge noe fra den, så bare hoie om det er noe du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Selger du framlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Selger du framlykter? mangler stort sett alt kosmetisk fra skjermer og fram desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Selge baklyktene om dei er i grei stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 skrudd litt på denne nå bytta omsider toppdekselpakninga, skulle vært gjort sålenge jeg har hatt bilen vaska dekselet gamle pakninga var hardplast igrunn, knakk bare så på tide å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 bytta vindusheisen passasjersiden framme nå, så da er den klar for eu imorra får noen feil lell da vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 vært på eu, gikk ikke bra men viste om noe av det da, så blir delebestilling på koed nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå