PerErik Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Bytta til en annen bensinpumpe som jeg vet virker det ga ingen forskjell, skjekka også klaring til veivsensoren, den er 0,85mm. Andre ting som kan skjekkes? Edit: Kan veivsensoren ohmes? Evt den sensoren som sitter på pluggledning nr.6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 kutter den på høyere turtall? men kutter den eller dør den ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Den kutter brått, og vil ikke høyere på turtall, fant endel ting som kunne ohmes i går og ser ut som at coilen er utenfor spec. Måler 9200ohm og haynes boka sier at den skal være 5000-6000, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Finner du ut av det? Eller skal jeg spørre en i Skien som jeg vet er flink med slike motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Prøvde å koble på en m50 coil i dag, og da går den fint til 5000rpm i stedet for 3500:-) Har bestilt ny coil, så får se om det gjør susen:-) Skriver her igjen når jeg har fått prøvd ut ny coil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå