sv-rober Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Har planer om å bytte ut luftbelgene bak på bmw E39 touring til fjærer.er det noen som vet hva jeg trenger av deler for å gjøre det? kan jeg bruke di dempere som står å bare bytte ut belgene med fjærer? Hvis noen har peiling så hadde jeg vært veldig takknemeli for svar.
lagunilla Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 13mm bolt under belgen, lett å komme til. Ut med det fremste bagasjetrekket (Sitter chrome fester på hver side) og løsne slangene fra belge, deretter er det bare å ta av belgen. Det var 10 eller 11mm er størrelsen på slange nippelene. Du trenger også 4umbrako for å ta av festene som sitter på trekket. Lykke til
sv-rober Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 OK,går ut i fra at fjerne skal stå der belgene står,men demperene må di byttes å?
lagunilla Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Sjekk om det lekker. er egentlig ikke nødvnedig.
sv-rober Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Skrevet Juni 15, 2014 Det lekker sliter med å lokalisere hvor. Byttet belgene for2 år siden blir verre når det er kaldt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå