Sinjder Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Hei, Har en Bmw e93 320i N43 som jeg stadig får disse 2 feilmeldingene på når jeg kobler på iCarsoft scanneren: 30EA - DeNox catalytic converter, sulphurized 2AF9 - Nitrogen oxide sensor, NOx signal: coast-mode check Bilen fungerer normalt en stund etter jeg resetter feilkodene, men så dukker det opp igjen samme dag eller noen dager senere. Bilen blir slappere på lave turtall når feilkodene ligger i systemet. Ligger det ann til at jeg må bytte NOx sensoren eller kan det være noe annet? Noen som har hatt samme feil? Kommer ikke til å sette inn bilen på verksted da jeg liker å skru selv. Koster nesten 4000,- for ny sensor på koed ser jeg.
Otis Skrevet Juni 15, 2014 Skrevet Juni 15, 2014 Jeg kan ikke så mye om dette selv, men jeg fant en tråd med ganske like feilkoder som deg, og der ble det skiftet NOx sensor og noe form for rense væske ble helt på en plass. Det hjalp den brukeren ihvertfall. Kan du ikke se nærmere på de feilkodene dine og lese av live verdier av NOx da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå