Gå til innhold

Hjelp! CCFL E46 Facelift Coupe Projector

Anbefalte innlegg

Har du sett desse "live"? evt har dem selv?. Ser en del kommentarer om at skille mellom LEDene er så synelige. 

Har dem liggende hjemme klar til montering! Skal vente til jeg har vært på europatur i sommer før jeg monterer de i tilfelle noe skulle gå galt med "bakingen".

Undersøkte nøye før jeg bestillte! Som du ser i bildene på salgssiden så er det ikke mye mellomrom mellom LEDene.

Det er derfor man skal legge litt penger i ett skikkelig sett, slik som umnitza selger. Mye flere leds enn de vanlige ebay settene!

https://www.google.no/search?client=firefox-a&hs=3Cg&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&q=predator%20orion%20v2&um=1&ie=UTF-8&hl=nn&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=p5ygU9LSF8eGywOF_oLwBw#imgdii=_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem liggende hjemme klar til montering! Skal vente til jeg har vært på europatur i sommer før jeg monterer de i tilfelle noe skulle gå galt med "bakingen".

Undersøkte nøye før jeg bestillte! Som du ser i bildene på salgssiden så er det ikke mye mellomrom mellom LEDene.

Det er derfor man skal legge litt penger i ett skikkelig sett, slik som umnitza selger. Mye flere leds enn de vanlige ebay settene!

https://www.google.no/search?client=firefox-a&hs=3Cg&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&q=predator%20orion%20v2&um=1&ie=UTF-8&hl=nn&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=p5ygU9LSF8eGywOF_oLwBw#imgdii=_

Sjønner! Kan ikke du si ifra til meg når du har gjort dette, så jeg får vite om det er enkelt og greit? :)

Vet du hvordan "nightcontroll" fungerer og hva er forskjellen på v2 og v2.5 (om du vet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightcontroller: En ledning skal kobles til hovedlyset (eller en knapp etc). slik at når du skrur på nærlys så dimmes lyset ned til 70% av maksimal styrke.

Kan gjerne dele erfaringer når jeg har gjort det, men kommer verken til å huske at jeg har skrevet det eller denne tråden når den tid kommer. Du får prøve å pme meg ;) 

V2.5 finnes ikke til faceift coupe.

Jeg valgte GOLD farge om det har noe betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightcontroller: En ledning skal kobles til hovedlyset (eller en knapp etc). slik at når du skrur på nærlys så dimmes lyset ned til 70% av maksimal styrke.

Kan gjerne dele erfaringer når jeg har gjort det, men kommer verken til å huske at jeg har skrevet det eller denne tråden når den tid kommer. Du får prøve å pme meg ;)

V2.5 finnes ikke til faceift coupe.

Jeg valgte GOLD farge om det har noe betydning.

Takker for mange gode svar :)

Når sann ca er du hjemme fra europatur da? Så kan jeg pme deg en stund etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke LED ringene. Syns CCFL ringene har penere utseende pga jevnere lys.

Har sett et sett LED ringer som var veldig tett mellom lys prikkene. Men fortsatt så jeg at det var prikker og ikke hevnt lys.

Ser det sikkert ikke så godt på avstand da.

Et eksempel her.

post-49693-0-59194900-1403075722_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke LED ringene. Syns CCFL ringene har penere utseende pga jevnere lys.

Har sett et sett LED ringer som var veldig tett mellom lys prikkene. Men fortsatt så jeg at det var prikker og ikke hevnt lys.

Ser det sikkert ikke så godt på avstand da.

Et eksempel her.

attachicon.gifimage.jpg

Er helt enig. Men finner ikke CCFL ringer som passer lyktene jeg har... Vertfall ikke som går helt rundt, eller tilnærmet med metall i midten oppe (om du forstår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...