Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har F10 2011 med sport automat og F1 gir på rattet (brukes sjeldent)  har 3 valg på girkassa, normal, sport og sport +  . synes dette er utrolig digg!  ser meg om etter ny bil nå, helst 2013 og F10. Har hørt at M-sport understell blir for "hardt" slik at den myke følelsen og langturer blir slitsomme. noen som har erfaring fra begge deler? når jeg setter min i sport så blir'n flott å kjøre. synes kanskje at M-sport blir unødvnedig, bortsett fra at det ser bra ut og sikkert er enklere å selge senere.

Tusen takk og god sommer, noen som er ute etter F10 , 2011, 81000km  svart med brunt dakota skinn ++++++++ 

Skrevet

Mindre komfortabelt kanskje, men ukomfortabelt vil jeg ikke kalle det. Nå foretrekker jeg også de vanlige understell og originale dekkdimensjoner. Dersom du drar på litt ekstra får du adaptivt understell, som du selv kan justere ønsket fasthet på.

Skrevet

Er du sikker på du har Dynamic Damper Control (utstyrskode 223). Jeg trodde du skulle ha et valg som heter comfort også da, men er ikke sikker da du har 2011 modell.

Men uansett så kan du få dette på F10'er med M-sport pakke også. Forskjellen er at Dynamic Damper Control har kode 223, mens M-sport understellet har kode 704.

For min del så byttet jeg M-sportunderstellet til KW coilovers og M5/550d stabilisatorstag.  :D

Skrevet

Tusen takk for innspill. Jeg har ikke DDC, kun sport girkasse kode S2TBA som gir normal-sport-sport+ samt gir velgere på rattet. Antar M-sport med dette samt DDC ikke er så dumt. Får se hva markedet har å tilby. Ha en god sommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...