Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Trenger egentlig ikke annet enn toppakning og toppbolter hvis man skal kjøre E85, men skal du kjøre bensin ville jeg skaffet en nonvanos motor og brukt vanos stempler og h råder samt toppakning og toppbolter. 

Skrevet

Trenger egentlig ikke annet enn toppakning og toppbolter hvis man skal kjøre E85, men skal du kjøre bensin ville jeg skaffet en nonvanos motor og brukt vanos stempler og h råder samt toppakning og toppbolter. 

Fikk vite av ntegrale8v / ELS Tuning at vanos motoren fikk jeg bedre effekt/momentmessig av turbo så da bestemte jeg at jeg gikk for det.

Skrevet

Gjør som du vil men jeg hadde gjort det jeg sa.. skal du ha mer effekt/moment så er det en ting og gjøre nemlig øke volum. 2.8 veiv eller 3liter veiv fra m54b30, 2.8 er lett og passer rett i m54 må gjøres pittelitt med. Hvor bor du egentlig?

Skrevet

Gjør som du vil men jeg hadde gjort det jeg sa.. skal du ha mer effekt/moment så er det en ting og gjøre nemlig øke volum. 2.8 veiv eller 3liter veiv fra m54b30, 2.8 er lett og passer rett i m54 må gjøres pittelitt med. Hvor bor du egentlig?

Hedmark Konsgvinger 4 mil unna Sverige

Skrevet

Råder, og en innsugskam på eksos-siden også. Ventilene tenker jeg holder, matte / cerveza hadde 580hk og 720nm og den var det kun bytter toppakning og toppbolter som sagt. Så det holder jo med en stund. Her er link: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=2&t=59798

Bilen der er et ordentlig budsjettsbygge. Man kan bygge det enda billigere også, bytte ut sprutet med chip f.eks, Fekzen har vel vært med og levert chip til bil med mer enn 500hk mener jeg og huske.

Skrevet

Råder, og en innsugskam på eksos-siden også. Ventilene tenker jeg holder, matte / cerveza hadde 580hk og 720nm og den var det kun bytter toppakning og toppbolter som sagt. Så det holder jo med en stund. Her er link: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=2&t=59798

Bilen der er et ordentlig budsjettsbygge. Man kan bygge det enda billigere også, bytte ut sprutet med chip f.eks, Fekzen har vel vært med og levert chip til bil med mer enn 500hk mener jeg og huske.

Fekzen chip er det chip til hjernen min eller ossen fungerer det ?

Nice link du sendte btw

Skrevet

Fekzen er til hjernen ja, han leverer mange forskjellige. Han har også kommer med en du kan justere via usbn på pcn nå.

Så jeg må ha ny hjerne eller sender jeg hjerner til han så han chipper den ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...