Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.    lurer litt på å kjøpe meg stv varebil.    

hadde en e39 varebil tidligere og det var veldig kjekt.     begynner kanskje å bli langt mellom disse nå.

er det mulig/ lov å kjøpe en som er regga for 5 og sette inn bur kanskje? 

om noen har eller vet av,  takk for tips :D 

Skrevet

Jeg ville hørt med biltilsynet men vil ikke tro at det er noe stort problem og gjøre om en personbil til varebil

Skrevet

skulle ikke tru det.   men jeg vet at disse reglene ble endret,  de siste stv varebil var vell reg i 2001 eller noe.    men når det ikke er avgifter inn i bildet så blir det nok litt enklere... 

kjøper jeg en på hvite skilt har jeg jo i søkk og kav å velge i, samt at jeg forsåvidt kan skru 4-5 skruer og ha baksete noen dager om jeg trenger det : )  

e39 har jo rast i pris på bruktmarkedet om dagen.    kunne tenkt meg facelift m-sport mest.  disse ser ut til å holde seg godt i pris. 

fornøyd med din 523 forresten?      kunne litt tenkt meg diesel,  men bensin er jo enklere, billigere, sikrere osv.. 

Skrevet

skulle ikke tru det.   men jeg vet at disse reglene ble endret,  de siste stv varebil var vell reg i 2001 eller noe.    men når det ikke er avgifter inn i bildet så blir det nok litt enklere... 

kjøper jeg en på hvite skilt har jeg jo i søkk og kav å velge i, samt at jeg forsåvidt kan skru 4-5 skruer og ha baksete noen dager om jeg trenger det : )  

e39 har jo rast i pris på bruktmarkedet om dagen.    kunne tenkt meg facelift m-sport mest.  disse ser ut til å holde seg godt i pris. 

fornøyd med din 523 forresten?      kunne litt tenkt meg diesel,  men bensin er jo enklere, billigere, sikrere osv..

Bilen er ok

Tror den blir bra når jeg får manuel kasse på den

Bare jeg får tid til konverteringa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...