Tiseth! Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Hei, har et par spørsmål! Jeg har en 08 mod e92 med navi proffesional, ser ut som jeg har noe handsfree funksjon? hvordan kobler jeg opp dette isåfall? klarer ikke å finne det ut... Om det er bluetooth handsfree, er det da mulig å få til å streame musikk via bluetooth? Det er telefon funksjon på ratt og skjerm vertfall... Er det mulig å få ettermontert dab+? koster dette en formue? vil ikke ha noe som vises og er tungvindt å bruke. Er det noen som vet hvor man kan laste ned oppdatering av software?(kostnadsfritt) regner med det går på DVD? veien forsvant plutselig på navin her om dagen, hehe. Fant ut at jeg må ha en oppdatering! Utstyrlista mi om det skulle være nødvendig. Code Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S2PAA Lug bolt retainer P337A M Sports package S3ACA Trailer coupling S403A Glass roof, electrical S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S563A Light package S609A Navigation system Professional S677A HiFi System Professional DSP S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7RSA Package Comfort S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S885A On-board vehicle literature Swedish S8SPA Control unit COP Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Nei, du har ikke handsfree. Ang. DAB+ vil nok muligens den dingsen fra Kufatec være det enkleste her. Søk, og du vil finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Hmm, teit at alt er lagt opp som om det skulle vært der.. men du vet ikke om nedlasting av opdatering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Om du tenker på kart finner du nok dette på de "vanlige" stedene for slikt. Software-oppdatering bør gjøres av BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Hva vil en software oppdatering evt gjøre? Er dette noe jeg burde ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Lasta ned denne: http://thex.se/x/9130608/BMW_Update_DVD_Road_MAP_Europe_Professional_2014 Men det funker ikke, prøvde å brenne fila det sto dvd 3 på (Øst europa) må jeg brenne alt på en? hele filen med hele eruopa er jo på 11,6gb.. Finnes vel ikke så store DVD plater? Noen som har gjort det før og kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå