Jan Christian Huus Skrevet Juni 24, 2014 Skrevet Juni 24, 2014 Har søkt litt rundt om etter Hamann-deler, og eneste jeg har funnet er at Eiker forhandlet en gang i tiden...Noen som vet om forhandlere i Norge, eller har andre tips?Vurderer fremfanger til F11 og mulig sideskjørt/bak....Om noen vet om "deksler" en kan benytte i forskjermene der blinklysene var tidligere må en også gjerne skrike ut.Skulle tro noen lager til noe enkelt og fint "luftinntak" i svart som en klikke på plass.
axept Skrevet Juni 24, 2014 Skrevet Juni 24, 2014 I følge Hamann sine offisielle sider er det ikke forhandlere i Norge.. Men finner vel muligheter å bestille fra utlandet..
Jan Christian Huus Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Skrevet Juni 24, 2014 Ja, har sett at det ikke er noen offisielle forhandlere i Norge, men det er jo mulig at noen har kontakter og importerer ved forespørsel.Ønsket ikke å importere selv da jeg ville ha alt ferdig med pris for selve fangeren, lakkering og montering.Jeg har noen kontakter i Østerrike jeg mulig kan benytte meg av, men hade håpt å gjøre det litt lettere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå