Question Mark Skrevet Juni 25, 2014 Skrevet Juni 25, 2014 Hei, bilen min "napper" når jeg gir mye gass og når dette skjer stopper akselerasjon nesten helt opp (si rundt 3000rpm.) Når jeg kjører på motorvei og låser den med cruisekontroll hender det at jeg mister all motorkraft i ca 1 sekund og den kommer tilbake for fult (Det er som å ha beinet på clutchen og slippe den) og en røyksky kommer bak bilen som et kanonskudd. Dette skjer hyppigere jo fortere jeg kjører. Er det noen her som har formening om hva som kan være galt og/ eller hva som burde bli gjort? ta diagnose for eksempel
Question Mark Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Da fikk jeg motorstopp. Drivstofflampa lyser også. Kan det være fødepumpa?
Question Mark Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Bmw e39 touring 520diesel 2002 mod. Fikk den frakta til stamaas i moss
Otis Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Det kan være mange ting. Feks hovedpumpe, pumpe i tanken eller filter.
Question Mark Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Hvis det er hovedpumpe, blir vel dette 10k +?
Otis Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 Om det er det, så ja. Men det er ikke så vanlig at den kutter slik. Men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå