Schei95 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Kjapt spørsmål!Driver nå å monterer CCFL/Angel Eyes på lyktene mine på en E36, men skjønner ikke helt hvor jeg skal plassere disse ringene. Har åpnet lykte og tatt ut linsene og satt inn ringene (fulgt DIY som ligger her inne fra før) men får ikke satt inn linsene igjen da dt rett og slett ikke er igjen mer plass til dem. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Kjøp heller LED. men det fineste er å ikke montere de to runde glassene igjen. Slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 Ringene mine passer ikke så alt for bra inn i de linse-hullene heller, ligger å 'skrangler'. Burde jeg da bare prøve å lime dem fast og bende bittelitt på dem så dem sitter..? Er litt usikker på hva jeg burde gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Bør ikke bende på de. Inni plasten er det et lysrør av glass. Det knuser om du bender for mye på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei95 Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Er fult klar over det Men fant ut at de jeg fikk var feilprodusert, dro ned til GS og byttet og de nye passa fint, Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå