senleh Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Da jeg skulle låse opp dørene med nøkkelen i dag virket ikke fjernkontrollen på nøkkelen.Dette har skjedd av og til før, og da har jeg bare låst opp med nøkkelen i låsen, og slått av alarmen.I dag stoppet imidlertid ikke alarmen..Prøvde å starte bilen, og det gikk helt fint, men fortsatt var det mye høylytt "blipp -blipTenker at det kan være batteriet i nøkkelen som har tatt kveld.I så fall..er det mulig å åpne nøkkelen uten å skade de, og er det et batteri jeg kan få tak i på f.eks Clas Ohlson eller Biltema.DMå nøkkelen evt programmeres.Bmw- verkstedet er jo stengt etter kl 16 på en fredag.Koblet av batteriet på bilen for å stoppe alarmen, men da er jo problemet at jeg ikke får låst bilen.Kan jo være andre årsaker også da....Hjelp Hjelp...bilen står ulåst på jobb Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Skift batteriet og re programmer nøkkel selv. 1:Nøkkel i tenning, vri til postisjon II (rett før starter bilen) og ta ut igjen.2:Hold på "lås opp" knappen, mens en trykker 3 ganger på "LÅS" knappen.3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen! Gjenta nøkkelen nr. 2 i samme prosess. Prosedyren må vare innen 30 sekunder for alle nøkkelene. (er ikke 100% sikker på om det funker på ALLE E39) men skader ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senleh Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Skift batteriet og re programmer nøkkel selv. 1:Nøkkel i tenning, vri til postisjon II (rett før starter bilen) og ta ut igjen. 2:Hold på "lås opp" knappen, mens en trykker 3 ganger på "LÅS" knappen. 3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen! Gjenta nøkkelen nr. 2 i samme prosess. Prosedyren må vare innen 30 sekunder for alle nøkkelene. (er ikke 100% sikker på om det funker på ALLE E39) men skader ikke å prøve. Takk Er det bare å bryte i sprekken på nøkkelen for å komme til batteriet...er litt redd for å skade den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Ja må bare dele den i to, henger nok sikkert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå