Gabz Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Skal bytte fra original fanger til M-fanger pga. en skade på original fanger. Men for et par dager siden så jeg at ABS-lampen lyste. Dette var fordi sensoren (antar jeg) hang ned fra fangeren og subbet i bakken. Hvor satt denne og hvor sitter den i M-fangeren? Og har noen delenummer på selve sensoren så jeg får kjøpt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 ABS-sensoren sitter ikke i fangeren - den sitter inn mot en krans i navet. Vil nok tro det er en annen årsak til at du har feil på ABS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Var visst temperaturmåler.. Tok den ut og satt den inn igjen også står det plutselig -40C i dashbordet.. Er det bare å sette inn ny eller det en større jobb? Er det noe farlig i det hele tatt? Den ser slik ut, forresten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 ABS-lyset kom forresten på sammen med en lampe med utropstegn med en pil rundt når jeg kjørte litt fort gjennom en vanndam og forsvant når jeg skrudde bilen av og på igjen, så det var kanskje bare en liten feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Bare å koble til et diagnoseapparat, så får du vite nøyaktig hva som er galt Den sensoren som er avbildet er den utvendige temperaturmåleren. Koster vell en hundrings for en ny, og er bare å plugge i Kan ta en stund før temperaturen stiger fra -40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Åh, okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå