Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 har en merkelig risting i 540n min fortiden, eller har vart ganske lenge men kommet fram og til bake i ny og ne. feks, om jeg kjører og det rister, så tar en nedbremsing så rister den ennå mer, MEN nå kommer det rare: om bilen ikke rister og jeg bremser, er det felt fint. det er da risting som frværres av nedbremsing, men, når det ikke er risting så "forværres" det ikke... Byttet styrestag for ca en mnd siden i forbinnelse med eu kontroll, rett etter byttet var de helt fine, men etter justeringa av spissing av en mekaniker så begynte det å riste igjen... kan styrestsg bli så dårlige etter knappe 2 mndr ? må beklage div skriveleifer, da jeg er bøtte fyllesjyk ^_^' er forresten snakk om veldig agresiv risting som om man kjører på en hau av fartsdempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Har du sjekket hjullager for slakk og bremseskiver for kast? Tipper det er en kombinasjon av dette og breie felger/hjul. Foresten har du felger som passer helt i navet? På min hadde den ene ringen falt av etter vinterlagring (byttet til sommerhjul) E34 er ganske "følsom" i forstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Har du sjekket hjullager for slakk og bremseskiver for kast? Tipper det er en kombinasjon av dette og breie felger/hjul. Foresten har du felger som passer helt i navet? På min hadde den ene ringen falt av etter vinterlagring (byttet til sommerhjul) E34 er ganske "følsom" i forstillingen. har tenkt på kast i skivene men det kan det umulig være når det bare kommer av og til, altså noen ganger rister det mens andre ganger ikke. løfta opp høyre og venstre side for å sjekke hjulet. klarte å rikke på hjulet vesentlig mye. byttet hjullager for litt siden, mulig det kan være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå