bmw_roadkill Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 er det noen som har jkøpt og prøvd denne potta på sin e39? er de 2 andre pottene på høyre side bare en "dummy" potte? ingen eksos? ser nesten ut som de bare har sveisa på et rør .. stiv pris på eisenmann potter vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 en kompis har dette på sin e39, høyre side er ikke dummy potte. kommer eksos ut den og, men dog lite. ville heller gått for 1 potte på en e39 som ikke har 2 potter fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 ok godt og høre det ikke er dummy.. har en oval potte i m-teck bakfangern nå.. liker ikke ovale potter,så den bytter jeg ut.. men syns baken på en e39 mtech fint kan bruke 2x2 . sexy syns no jeg, hvis den gjøres stram og fin oppi m-tec fangern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 ovalt er ekkelt men, ser ikke bra ut med dummy potte på høyre siden, ser liksom at noe mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 du syns ikke det ser bra ut pga m5 merket mangler? hehe man forbinner 4x4 med m5 ja . men idag kan man få vilkensom helst bil med quad oppsett.. det er ikke fult en dummy da, som du sier over her.. halv dum er vel mere rette ordet uansett så får man ikke fullverdig quad til e39 hvis man ikke vil sage i reserverhjuls brønn.. noe jeg absolut ikke ska.. så da blir det halv dum potte .. og looken med med full m-tech .montrreal blå og bilstein b14 .. tror jeg neppe blir feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Om du får det til å komme like mye eksos ut på begge sider, så mener jeg det bare er å kjøre på. Det ser jævlig dumt ut om det ryker masse på en side og nesten ikke noe på andre siden. Ser også fjernt ut om røra er blanke og fine på ene siden og svarte av sot på andre siden. Noe ala dette vil nog gi et ok resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Var med å montere en slik eksos på en e39 520i. Resultatet ble helt OK, men ikke 110%. Mellomrøret (fra ene siden til den andre) var for kort, så "halv dum" potta på høyre sia ble sittende nærmere midten av bilen enn hovedpotta. Bakfra ser det ganske bra ut med potter på hver side, men med mindre bilen er senka ganske greit, så ser man som regel at potta på høyre sia er mye kortere i lengde, enn den på venstre sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 hehe eller når det begynner bli kaldt ute,og det kommer en del eksos\damp ut fra en side og 0 fra den andre siden. men om summern så ser man ikke mye til røken som kommer ut.... men regner me bilen blir stående i garasje om vinter .vil ikke ha salt og dritt pån . hvis det viser seg at potta ikke blir helt 100% der bak ,så skal jeg tvinge den til å bli det.. om jeg så må kappe og sveise på nye rør.. enten får det gjøres ordentlig eller så kan man la være.. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 På min sto det Supersport doble på Begge sider når jeg kjøpte den... Noe jeg egentlig bestemte meg for at skulle av!! Men det står oå ennå... Å liker det faktisk godt nå Det er lagd for å komme Eksos ut begge sider men det gjør det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Eneste som irriterer meg er at kun venstre siden blir møkkete/sotet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 se der ja.. supersporten er vel den som har et rør som går helt i kanten ved fangern? mao den blokkerer for henger feste ? ser ut som dimmen på røra dine er litt større enn eisenman.. hva har du? 90mm pr utblås? eisenman er 76mm . syns bilen din er altfor høy! fåkke senke litt mer vel? hehe vilket understell \ senk kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå