Colombia82 Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Heisann. VIl først bare si at jeg er helt ny inne på dette forumet da jeg har gått til annskaffelse av en Bmw. =) Så blir spennende å lese mere her inne på forumet over tid. Men jeg har ett spørsmål , som det mulig ligger en link til, men spørr selvom. Noen som har kjennskap til om det er lett eller vanskelig å skifte automat girspaken på min bil.? Hva slags redskap trengs evt?. VIl bytte den pga stor utvendig slitasje og at den har bobler rundt gir velgeren. Ellers ingen feil på den. Men vil bytte ut alt jeg syntes ser slitt ut for min egen del bare..) Håper noen vil gi meg ett svar på dette. Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Den er dyr, kan vi starte med. Det er ikke så vanlig å skifte disse firvelgerne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colombia82 Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Ja skjønt den koster =( Men om man ser bortifra beløpet, så lurer jeg mest på om noen her inne har skiftet den før, og vet hvordan man går frem =). Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Hvis det er en '08 så er det vel den nye kassa og ikke den som er i den videoen over her ikke vet jeg om det er noe forskjell på hvordan man bytter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå